آخر هفته با دریچه – بسته شماره 31؛1
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 31؛1
تاریخ : جمعه 1 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn
در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين نرم افزارهای اين هفته ي دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهايي که به انتخاب شما جمع آوري شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.




 


نسخه 2.1.1 برای رایانه؛

نسخه جدید "VLC" با پشتیبانی از بلوری عرضه شد + دانلود

بدون شک VLC Media Player یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پخش کننده فایل های صوتی و تصویری در بین کاربران است که از مهم ترین قابلیت های این برنامه می توان به امکان پخش در طیف وسیعی از فرمت ها، امکانات حرفه ای و پیشرفته برای کنترل نحوه پخش ویدیو اشاره کرد. با نصب VLC دیگر نیاز نیست نرم افزارهای سنگینی را روی رایانه خود نصب نمایید و فضای RAM را اشغال کنید چرا که این برنامه قابلیت پخش 99 درصد فایل های چندرسانه ای را دارد.



صفحه نمایش تلفن همراهتان را متحول کنید؛

ویندوز8 را به گوشی اندرویدی خود بیاورید + دانلود نرم افزار

اگر از دوستداران ویندوز 8 هستید و علاقه دارید آن را هم بر روی تلفن همراه اندرویدی خود داشته باشید، می توانید نرم افزار Windows 8 + Launcher را دانلود کنید. این نرم افزار یک لانچر بی نظیر و فوق العاده برای ایجاد تغییرات اساسی در تلفن همراه اندرویدی است. این نرم افزار محیط ویندوز 8 را در گوشی شما شبیه سازی می کند و می توانید به سبک رایانه آن را مدیریت کنید.




 
مرورگر اینترنت برای رایانه؛

نسخه جدید گوگل کروم منتشر شد + دانلود

نسخه جدید مرورگر اینترنت Google Chrome (گوگل کروم)، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.


 

 


AccuWeather برای اندروید؛

گزارش یکی از بزرگترین سایت های پیش بینی آب و هوا بر روی گوشی خود ببینید + دانلود

این نرم افزار AccuWeather توسط یکی از بزرگترین سایت های پیش بینی آب و هوا یعنی (accuweather.com) ارائه شده است و اطلاعات ذکر شده در آن بسیار دقیق و علمی هستند. این برنامه با استفاده از بستر اینترنت به سایت مورد نظر متصل می شود و قادر است آب هوای تمامی مناطق جهان را پیش بینی کند و با استفاده از محیطی گرافیکی اطلاعات مورد نظر را در اختیار کاربر قرار دهد اطلاعاتی مانند: دمای فعلی و دمای چند روز آینده، میزان رطوبت، میزان فشار، میزان بارش و جهت وزش باد.


 

 


پشتیبان گیری از اطلاعات برای اندروید؛

از اطلاعات خود یک نسخه داشته باشید + دانلود

پشتیبان گیری از اطلاعات در اندروید امر بسیار مهمی به شمار می رود. زیرا برای حفظ امنیت و یا تعویض رام و یا تغییراتی در گوشی مناسب است که کاربر از اطلاعات گوشی خود پشتیبان داشته باشد تا در صورت حذف اطلاعات بتواند به راحتی آنها را باز گردانی کند. یکی از نرم افزارهایی که برای بکاپ گیری مورد استفاده قرار می گیرد نرم افزار GO Backup می باشد.

 

     

 

 


1st Security Agent؛

کاربران رایانه را کنترل کنید + دانلود

مسئله امنیت همیشه و در همه جا مطرح بوده و مطمئن هستیم که شما نیز از دسته افرادی هستید که محافظت از سیستم و اطلاعات خودتان را امری بسیار مهم می دانید.


 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409